HIBURAN : ANNE NGASRI BERCINTA DGN ALIF AZIZ?

by 10:19 AM 0 comments
 
Dalam laporan akhbar Utusan Malaysia semalam, Anne seakan tidak menafikan desas-desus ini, malah mengibaratkan hubungannya dengan Aliff Aziz seperti pasangan bercinta dan makin hangat. Anne memberitahu:-
Saya akui kami memang serasi dan juga senang untuk dibawa berbincang.
Lagipun jika Aliff ada sebarang masalah atau ada apa yang ingin dia luahkan, dia akan beritahu saya.
Kami memang kawan rapat dan buat masa sekarang saya tidak mahu meletakkan apa-apa status dalam hubungan kami.
Apa yang penting, kami tidak hipokrit dan andainya hubungan ini nanti bakal membawa ke gerbang perkahwinan, kami akan beritahu
Saya beritahu dia agar fokus kepada kerjaya dia dan saya pula fokus terhadap kerja saya.
Kadang-kala jika dia ada masalah, kalau saya boleh tolong, saya tolong.


Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment