HIBURAN : KES MAHKAMAH - JIMMY MENGAKU TAMPAR ISTERI

by 9:43 AM 0 comments


Pengacara Jimmy Shanley hari ini mengakui menampar isterinya Nursuhaila Eliani Suhaimy ketika mereka sedang berbulan madu di Pulau Koh Samui, Thailand pada 19 Oktober 2010.

Jimmy yang memberi keterangan di Mahkamah Rendah Syariah di sini berkata, kejadian itu berlaku selepas mereka berselisih faham berikutan isterinya yang leka melayan rakan-rakan melalui laman web sosial di Internet sehingga pukul 1 pagi dan mengabaikannya.

“Walaupun jauh daripada rakan-rakan, dia masih berhubung dengan mereka melalui Internet dan pada 18 Oktober 2010 saya ajak dia tidur tapi pelawaan saya ditolak dan saya telah pujuknya berkali-kali tapi tidak diendahkan.
“Untuk elak saya lafaz perkara yang tidak sepatutnya dan tidak mahu ada kekasaran, saya bertindak menyewa bilik bersebelahan bilik kami.

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment