DIARI : LAST DAY DENGAN BAKAL PERANTIN

by 10:07 AM 2 comments
Salam pagi Selasa semua..

Hari ni Fara sharekan gambar last day bersama kembar Fara aka bakal perantin yang akan mendirikan rumahtangga pada hari Sabtu ini, Cik Faridah Mazlan.. Beberapa hari menjelang Puan Seri kan.. ehhehe



Diam tak diam setahun dah mak cik ni kat IKIM, bertemu jodoh juga di IKIM.
Seronok dan tumpang gembira untuk sahabat baik Fara ni. Hari Jumaat ni, Insyaallah Fara pun akan berangkat ke rumah Ida untuk membantu persiapan perkahwinan beliau.. wahhh beliau... kelas ko Jah!!! 

Buat Cik Faridah Mazlan,

Selamat menjalankan persiapan perkahwinan... 
Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan...
Selamat bercuti dua minggu.. huwawawaa tinggal la I cowang-cowang makan tak berteman, nak chatting n gossiping. huuhhu. Ni yang nak majok lama-lama ni.

Selamat bergelar isteri orang.
Selamat bergelan Puan Faridah Mazlan
Selamat menjalankan tanggungjawab sebagai isteri.
Selamat memulakan kehidupan berumahtangga.
Selamat dan selamatlah... hhehheheheehhe

Cayang ko!! heeheheh aku gelak ada makna ni.. kah kah kah (gelak jahat!)



Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 comments:

  1. ehhh..gambar yg last tu..malu i...hahha..tq my dear

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya berjalan lancar..hehe~ :)

    ReplyDelete