BERITA : MALANG MENJELANG NIKAH

by 10:09 AM 0 comments
Kuala Lumpur: “Bukan hanya baju dan cincin, beras untuk kenduri kahwin pun dah jadi abu. Yang tinggal cuma tong gas,” keluh Permaisuri Abdullah, 58, selepas rumahnya musnah terbakar bersama 14 rumah lain di Kampung Puah Lembah, Sentul, di sini, semalam.
Permaisuri berkata, dia dan keluarga kini buntu kerana anak lelakinya bakal melangsungkan perkahwinan dengan majlis keraian di pihak pengantin perempuan dijadualkan berlangsung di Langkawi, Jumaat ini manakala kenduri di pihak keluarganya ditetapkan pada 27 April depan.
“Kami tak tahu apa nak buat kerana semua baju yang dibeli untuk kenduri sebelah pengantin perempuan dan tiket kapal terbang turut musnah. 

“Kami sepatutnya berlepas ke Langkawi Khamis ini,” katanya yang menganggarkan kerugian RM50,000 akibat kebakaran yang berlaku jam 3 petang itu.
Foto
ANGGOTA bomba cuba mengawal api dari merebak dalam kejadian kebakaran di Kampung Puah Lembah.

Permaisuri berkata, ketika kejadian dia dan suami, Ishak Adam, 64, menonton televisyen di ruang tamu sebelum dikejutkan dengan jeritan jiran memberitahu berlaku kebakaran.

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment