BERITA : PUNCA SEBENAR KES BULI SMK TUN HUSSEIN ONN

by 10:02 AM 0 comments
Punca sebenar kes buli ketua kelas di SMK Tun Hussein Onn. Menurut laporan, kes tersebut berlaku kerana mangsa yang merupakan ketua kelas membuat laporan kepada cikgu tentang handphone yang dibawa oleh geng terbabit. Oleh kerana tidak puas hati, geng ini memukul mangsa dengan begitu teruk dan tanpa belas kasihan. Pelajar bernama Munir Ismail merupakan suspek utama kes buli di SMK Tun Hussein Onn. Ini adalah suspek yang memukul pelajar tersebut dalam klip video yang disebarkan.
Kes pukul dalam kelas. Wajar disebarkan hingga mereka yg terlibat dapat ditangkap. Keselamatan anak2 di sekolah harus jadi keutamaan, disiplin tidak boleh dikompromi. 3 org pukul seorang yg dikatakan Ketua Kelas.

budak-sekolah
Walau apapun alasan, tindakan tersebut adalah salah kerana memukul pelajar lain. Pihak polis telah pun mengambil alih kes buli tersebut dan semoga hukuman setimpal dikenakan kepada pelajar terbabit.
Gambar Munir Ismail Pembuli Atau Suspek Utama
munir
p/s - ntah pape la budak zaman sekarang ni. kecik-kecik dah jadi macam ni. hope ibu bapa diorang ambik lah tindakan tegas terhadap anak diorang. =')

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment