HIBURAN : BIDA TUDUNG EKSKLUSIF REKAAN SITI NURHALIZA

by 10:08 AM 0 comments

Bida tudung eksklusif rekaan Siti Nurhaliza

Selain persembahan, Siti Nurhaliza juga akan melelong lukisan dan dua helai tudung yang direkanya sendiri.

DUA hari lagi majlis Malam Amal Tahajjud Cinta akan berlangsung dengan penuh gemilang di Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur.
Sehingga hari ini lebih daripada 75 peratus meja telah terjual berikutan respons positif daripada para peminat penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin dan warga korporat yang prihatin.
Pada Malam Amal Tahajjud Cinta itu, Siti Nurhaliza akan mengadakan persembahan istimewa yang bertemakan kerohanian dan ketuhanan.
Lagu-lagu yang bakal didendangkan adalah repertoire daripada album Tahajjud Cinta (2009) dan juga lagu-lagu saduran dengan interpretasi ketuhanan.
Kesemua lagu-lagu tersebut disusun semula oleh Aubrey Suwito dan akan diiringi dengan muzik oleh Mohram.
Malam Amal Tahajjud Cinta direalisasikan bagi mengumpul dana buat dua pertubuhan kebajikan iaitu Yayasan Aids Malaysia dan Yayasan Ihtimam Malaysia.
Menurut Timbalan Pengerusi Malam Amal Tahajjud Cinta yang juga Selebriti Sokongan Riben Merah Yayasan Aids Malaysia, Fahrin Ahmad, sasaran kutipan yang diharapkan melalui majlis tersebut adalah sebanyak RM300,000.
"Selain konsert utama Siti Nurhaliza dan Mohram, pada malam tersebut akan berlangsung pelbagai acara lain antaranya pameran lukisan karya pelukis terkenal, Abdul Rahman Sulaiman, persembahan penyanyi, Bob Yusof dan pertunjukan koleksi terbaharu tudung Fareeda.
"Selain itu turut diadakan lelongan empat barangan berupa dua lukisan termasuk satu potret Siti Nurhaliza serta dua helai tudung yang direka sendiri penyanyi nombor satu negara itu," kata Fahrin yang akan bertindak sebagai hos pada majlis tersebut.
Bina rumah perlindungan
Tambahnya, Yayasan Aids Malaysia telah pun mendapat pembeli yang bersedia membida tudung-tudung berkenaan pada malam tersebut dengan harga bidaan bermula pada RM1,000 sepasang.
Pembida yang berjaya bukan sahaja boleh membawa pulang tudung tersebut malah, mereka layak menerima resit pengecualian cukai yang diiktiraf oleh Jabatan Perdana Menteri.

FAREEDA menjalankan pelbagai program tanggungjawab sosial untuk membalas kembali sokongan masyarakat terhadap jenama tudung itu.


"Dana yang dikumpulkan pada Malam Amal Tahajjud Cinta itu akan dimanfaatkan sebaiknya.
"Yayasan Aids Malaysia serta Yayasan Ihtimam Malaysia akan menjalin kerjasama untuk menubuhkan sebuah rumah perlindungan untuk wanita dan kanak-kanak yang hidup dengan HIV dan AIDS di negeri Kelantan," jelasnya.
Dalam pada itu, menurut jurucakap Fareeda yang juga Pengurus Pemasaran dan Jualan Fareeda, Mawar Abdul Karim, setiap hadirin malam berkenaan tidak akan pulang dengan tangan kosong.
"Pihak Fareeda akan memberikan buah tangan istimewa buat hadirin di semua meja terutamanya meja utama.
"Ia sebagai penghargaan buat hadirin yang sanggup datang dan membantu mengisi dana melalui pembelian meja-meja sekali gus memberikan harapan baharu buat golongan yang hidup dengan HIV dan AIDS ini," katanya sambil berharap lebih banyak syarikat korporat tampil membantu golongan kurang bernasib baik di negara ini.
Pengurus Besar Grand Hyatt Kuala Lumpur, Robert Dallimore amat berbesar hati apabila diberikan peluang untuk terlibat sama dalam inisiatif amal yang dapat meringankan beban golongan yang hidup dengan HIV dan AIDS.
Bagi mereka yang berminat untuk menyertai majlis makan malam amal tersebut, penjualan meja masih dibuka kepada umum.

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment