HIBURAN : GAMBAR ERYKAH BADU BERTATU "ALLAH"

by 4:51 PM 0 comments
Umum mengetahui Konsert Erykah Badu telah dibatalkan apabila diuar-uarkan dalam berita malam tadi. 

Untuk Fara yang tak berapa nak kenal artis luar negara ni, tertanya-tanya jugakla apakah yang menyebabkan konsert beliau dibatalkan gara-gara tatu yang melenggar etika sensitivi Islam di Malaysia.

Almaklumlah di Malaysia pun lambakan artis tumbuh bak cendawan, sampai dah tak tahu mana artis. Kalau berlagu bahu pun, ada yang Fara buat tak tahu..

So. bila dok belek tatu Erykah Badu ni.. memang haruslah dibatalkan. Walaupun tatu, sikit sebanyak kita perlu tunjuk bahawa Islam bukan semudah itu ditundukkan. Mujur tak kena rejam je minah ni.. Dahh.. dok diam-diam kat obersea tuu.. Wat penuh malaysia je.. Kalau naik stage pun orang pun keliru, ko ke bayang-bayang... hahahaha jahat tak mulut.. sakit hati bebb.....

Tak kisahlah buat tatu untuk filem ke apa ke. Itu kami tak nak tau.. Yang Kami tau, hormat agama kami. Pelik jugakla bangsa asing ni. Kite tak dok sibuk buat tatu or kacau agama diaorg, tp diorang tak perabih nak kacau agama Islam.. 

So...  tepuk dada tanya IMAN... kalau dah tau tak berapa nak bagus tak payah la korang pergi rajin nak minat. Dengar ceramah ustaz Don pun dapat jugak pahala..

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment