DAIRY : ASSIGNMENT 4 (HEBAHAN 24 MAC 2013)

by 11:27 AM 0 comments
Hari ni tu saya shooting untuk segmen Apa Kata Fara topik "Kegilaan Gajet". Huh..susah jugak nak shooting kat shopping complex ni.. Dah la saya ni first timer buat kat luar dengan orang ramai.. boleh pulak segala guard n staf Plaza Low Yat ni pun ikut jugak..

Seram sejuk je kan. tapi sebab dah hafal skrip. Confident menyusul di jiwaku ini. Acehhh.. Walaupun ketar lutut orang ramai tengok ni.

Tapi segmen ni tak keluar lagi sebab hari dalam Selamat Pagi 1Malaysia penuh dengan Hari Polis ke -206..

So lepas pada shooting topik "Kegilaan Gajet" tu.. saya pun shooting pulak la hebahan untuk 24 Mac.. Huh.. yang ni lagi seram...

Sebab ramai orang kot keluar masuk Low Yat ni. Saya buat tak tahu je la. Alaaa bukan dia knal kite pun kan.. ehhehe..



Tapi sampai part kedua yang Santai@Dataran Gemilang tu 2 kali take.. boleh tengah-tengah bercakap tu ada pulak orang OKU naik motor.. berhenti kat tangga tu, pastu naik tangga tu mengesot. Huh.. tak sampai hati tengok...

Tapi... ha tapi nya... bila ayat dah pendek. skrip dah hafal.. hamboihhh kemain laju cakapnya kn.. adeh.. ade je salahnya kan :(

Tapi yang ni.. saya rasa ok la sikit sebab nampak bersahaja kan. Tak macam dulu like 999 sangat. hahahaha best kutuk diri sendiri ni..

Tudung saya ni di sponsor oleh Zafa Scarf.


Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment