INFO : AZAN DILAUNGKAN DI GEREJA

by 9:52 AM 0 comments
Saya pun tak tahu kenapa azan ini dilaungkan di Gereja. Tapi sayangnya azan dilaungkan sangat merdu. Apakah azan ini telah dimanipulasi atau ini cubaan untuk mempengaruhi penganut kristian memeluk islam? Nak kata ni masjid macam tak la kan walaupun kat oberrsea nun. Tak gaya alim ulama pun belakang-belakang tu sebijik sangatla paderi.. compius!!

Alangkah indahnya kalau mereka diberi hidayah untuk bersama kita sujud kepada Allah SWT. Wallahualam..



Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment