HIBURAN : LANGGAR THE MOVIE, FILEM.....

by 9:53 AM 0 comments
Yeahhh.. sengaja saya buat tajuk Langgar The Movie, Filem..... hahahaha
sebab tak tahu nak sambung apa. Penuh aksi ke, ada yang suka. ada yang tak suka.. Tapi tengok trailer macam best. Mau tak.. ramai hero-hero malaya turun padang beb... Nak nak pulak Hans Isaac yang dah lama x berlakon pun hader..


Nah.. cer tengok trailer ni.. best ke tidak?


Banyak yg tanya, Langgar ni filem gangster atau filem ape ye? 

Secara jujurnya, Langgar lebih tepat diklasifikasikan sebagai filem aksi drama yang berunsur gangsterism. Ianya mengisahkan Nizam (Adi Putra), seorang cikgu biasa yang terpaksaberkecimpung dalam dunia gangster untuk mencari pembunuh isteri dan anaknya yang masih dalam kandungan.

Didorong oleh dendam, filem ini berfokus kpd transformasi Nizam dari seorang manusia biasa kepada seorang pembunuh tanpa belas kasihan. Tetapi seperti yang kita semua tahu, harga dendam tidak murah... Adakah Nizam bersedia untuk mengorbankan segala-galanya untuk memenuhi nafsu dendam?

Datanglah beramai-ramai ke pawagam untuk menyaksikan filem Langgar pada 11 April 2013! 

Photo
Photo: Jumpa anda semua di pawagam 11 April 2013! >:)
Photo
Sein okey pengarah dia... siapa sangka kan penyanyi boleh jadi pengarah, Sama2 kita nantikan sentuhan beliau di pawagam nanti

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment