DIARI : HONEY MOON BULAN MADU (PART 2)

by 12:26 PM 0 comments
Hari kedua dengan gigihnya kami bangun awal nak pergi ekspedisi seterusnya. Kami kena naik van agensi jam 8.30 pagi. Maka seraya itu kami berduyun tiba la dalam van tu. Masa dalam van itu, huwawaaa sian korang rajin pulakkan aku nk ayat skema ni. 

Day 2 kami ke River Proboscis Lodge. Yang terbaik minah cina yang attend kiteorang ni dok sembang la dalam van tu. Aku dah la pening dok dalam van nan 2 jam tu. Boleh dia cakap akak nak tengok monyet proboscis ni kite kena minum hingus dia tanda hormat kawasan situ.. nanti dia bagi dalam tempurung. Yakin je minah ni. Eiii yarkk... dah ada tanda-tanda penyesalan aku kat situ k. Korang tengok la monyet ni...



hahaha hagak hensem ke apa? Aku dah buat dah mimik muka geli geliman. Nasib baik minah tu kata gurau ajer.... hahaah tertipu aku okey...

Dah sampai situ dalam pkul 10.00 am.. sampai2 je kami ngeteh dulu n makan kuih muih apa yang ada (bunyi mcm xreda je kan). pastu kami pun naik bot sertai rombongan mencari spesis monyet proboscis yang kian pupus ini.




yeayy... dah dekat 6 lebih tu baru kami berhenti makan. Wowww... lauk buffet. Bot kteorg pulak yang first sampai. Lauk pauk berbaris dengan ketam, ayam, sayur fresh segala bagai... memang sedap la makanan dia... 

Lepas maghrib kami naik bot semula tengok firefly yakni kelip-kelip. Tapi soryyla tak de gambo yang membayangkan cantiknya kelip-kelip di tengah malam. Kteorg pun xde la enpon n camera canggih manggih ni. Gambo ni pun aku curik kat google je.. ehhehe



Nak tau hari ketiga kteorg g mana pulak? cari part 3 eh anak-anak.

Kaki Pesbuk

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment